Aftellen!

Ciao a tutti!

Zoals de meesten onder jullie wel weten, vertrek ik over 6 dagen als AFS-studente op trimesteruitwisseling naar Italië. Deze drie maanden zal ik doorbrengen bij mijn gastgezin in Acireale; een stad aan de kust in het oosten van Sicilië. Hoewel ik het na al die jaren wel gewoon ben om samen te leven met mijn mama (en oudere broer, die ondertussen de deur al uit is), kijk ik er enorm naar uit om mijn gastouders en drie zussen te ontmoeten! Ik ben zo benieuwd!
Vanaf 9 september kunnen jullie op deze blog af en toe een update vinden over mijn leven en belevenissen in Italië. Ik ben, ondanks al de stress, suuuuper excited en kan niet wachten om op het vliegtuig te stappen!
Diegenen die mij een brief willen sturen, mogen het adres altijd even vragen. :)

A presto!
Ine xoxo




Reacties

Populaire posts van deze blog

La mia famiglia

Pizza's maken, naar de Etna en nog veel meer!

Mijn laatste blogpost!